fbpx

חלל עבודה משותף (אופן ספייס) במבשרת ציון וגוש עציון

חלל עבודה משותף (אופן ספייס) במבשרת ציון וגוש עציון

חלל עבודה משותף (אופן ספייס) במבשרת ציון וגוש עציון

 מהו חלל עבודה משותף?

 חלל עבודה משותף או בשמו העממי יותר ״אופן ספייס״ הוא חלל המאפשר עבודה משותפת במתחם המיועד לעצמאים, יזמים, פרילנסרים ובאופן כללי אנשים שלא מעוניינים לעבוד מהבית או מבתי קפה.

לרוב חלל עבודה משותף מתאפיין בשולחנות וכסאות משרד גדולים ונוחים, שולחנות בר עם תצפית לנוף רחב ומעורר השראה, ספות, פינות ישיבה וחדרי ישיבות. מספר האפשרויות לעבודה על מחשב נייד רבות ומגוונות ומאפשרות תנועה ביניהן.

 קיימים יתרונות גדולים לעבודה בחלל עבודה משותף:

נוחיות וסביבת עבודה נעימה – האופן ספייס מעוצב כך שיתאים לשעות עבודה רבות ובאווירה נעימה ויעילה – קיימים מספר מקומות ישיבה שניתן לעבור ביניהם, קיימת אווירה נעימה של אנשים עובדים, ישנו אינטרנט חזק ויציב המאפשר חיבור טוב לרשת, קיימת פינת שתיה חמה וקרה וכמובן מטבחון ושירותים נקיים ומטופחים.

הזדמנות לשיתופי פעולה והכרות עם יזמים נוספים – לרוב מרחבי העבודה המשותפים מושכים אליהם חברות סטארט אפ, יזמים, פרילנסרים ועצמאים במקצועות חופשיים. המרחב המשותף שנוצר מאפשרי הפרייה הדדית, השראה ושיתופי פעולה מעניינים. נוצר חלל משותף שבו עצמאים יכולים להפנות האחד לשני עבודות או ליצור מוצרים חדשים ע״י חיבור של תחומים שונים.

דמי שכירות נמוכים ללא התחייבות לעתיד – בשונה מהשכרת משרד פרטי בכל מתחם אחר, השכרת משרד או מקום בחלל עבודה משותף כרוך בעלות חודשית או יומית נמוכה יחסית הכוללת את כל ההוצאות הנדרשות (ארנונה, מיסים, חשמל וכו׳). בנוסף לעלות הנמוכה אין שום צורך להתחייב לטווח ארוך וניתן לחדש או להפסיק את המנוי בכל חודש מחדש.

פרודוקטיביות ועבודה יעילה – ההתנתקות מסביבת הבית או מסביבת בית קפה רועש והומה מאפשרת עבודה יעילה וממוקדת. הפרודוקטיביות עולה באופן משמעותי ויכולת הריכוז משתפרת פלאים. הסביבה השקטה והאנשים הנוספים העובדים סביבך מאפשרים לצלול לעשייה איכותית ומרוכזת ולקידום פרוייקטים ורעיונות בעסק.

 

איך לבחור חלל עבודה משותף (אופן ספייס) איכותי?

 קיימים מספר שיקולים שכדאי לבחון כשמגיעים לבחור חלל עבודה משותף:

הקרבה הפיזית למקום המגורים- האם מדובר בנסיעה ארוכה ופקוקה או מדובר בנסיעה חלקה יחסית וקרובה? הזמן שמבלים בכבישים עשוי להיות מעיק ולמנוע הגעה לחלל המשותף בימים פקוקים ולחוצים.

 מספר המנויים בחלל המשותף – האם מדובר בחלל עמוס וצפוף או שישנו מרחב עבודה המאפשר פרטיות ויכולת ריכוז?

 מספר מקומות ישיבה – האם קיים מגוון של מקומות לעבוד מהם או שמוגבלים למקום אחד בלבד? אחד מהיתרונות העצומים של חלל עבודה משותף איכותי הוא היכולת להתנייד עם מחשב נייד למספר אפשרויות ישיבה וצריך לבדוק האם היתרון הזה אכן מתקיים במקום.

 חניה – האם קיימת חנייה בתשלום או חניה בחינם? חניה בתשלום על בסיס יומיומי צריכה להילקח בחשבון ההוצאות הכולל של העסק.

 קרבה למרכז עסקים/ חנויות – האם חלל העבודה מאפשר סידורים אחרי או לפני יום העבודה כגון סניף דואר, קניות או חדר כושר? במידה וחלל העבודה המשותף ממוקם קרוב למרכז סחר כלשהו, ניהול הזמן והיעילות הופכת למיטבית (גם עבור הלקוחות שלכם במידה ומגיעים לפגישות)

 אפשרות של שכירת חדר ישיבות – האם המרחב המשותף מאפשר לכם לשכור משרד או חדר ישיבות פרטי במידה ואתם נדרשים לקיים שיחת זום או פגישה פיזית עם לקוח? זהו שיקול חשוב ביותר מאחר וכל עסק מחפש אפשרות לקיום שיחות טלפון, פגישות או ישיבות באופן פרטי ושקט.

 

חלל העבודה המשותף בריקס – Breex ממוקם בקניון הראל שבמבשרת ציון – מדובר באיזור נגיש ונעים המעוצב עד לפרטים הקטנים ומאפשר עבודה יעילה ומלאת השראה.

אנו מציעים פתרונות נוספים מלבד חלל העבודה המשותף: השכרת משרד פרטי, השכרת משרד קטן או גדול, השכרת עמדת עבודה לפי שעות, משרדים להשכרה לטווח קצר או ארוך וחדרי ישיבות על בסיס יומי או שעתי.

מוזמנים לצפות בתמונות המקום ולקבוע איתנו סיור ובדיקת התאמה!