fbpx

משרד להשכרה במבשרת ציון וגוש עציון

משרד להשכרה במבשרת ציון וגוש עציון

משרד להשכרה

 ניתן למצוא משרד להשכרה בפורמטים ובהצעות שונות המתאימות לכל בעל עסק או חברה. משרד להשכרה יכול להגיע בצורת משרד פרטי ומעוצב עם כניסה נפרדת ופרטיות או בצורה של עמדה באופן ספייס שיכולה להיות פינת עבודה אידיאלית.

השוני בין המשרדים להשכרה המוצעים בשוק גדול ומגוון כך שכמעט כל אחד יכול למצוא את הנוסחה שמתאימה עבורו.

משרד להשכרה בתוך חלל עבודה משותף

לרוב מדובר במשרד קטן שיכול להתאים לבן אדם אחד או שניים, מאובזר בשולחן וכסא. משרד להשכרה בחלל עבודה משותף יכול להנות מכל השירותים המרכזיים של המקום כגון אינטרנט, עמדת שתייה חמה וקרה, קרבה לחדרי ישיבות במידת הצורך ואווירה מקצועית ועיסקית.

היתרונות של משרד להשכרה בתוך אופן ספייס רבים מספור

לרוב מדובר במקומות המתאימים לבעלי עסקים וחברות לעבודה יומיומית. עמדות עבודה שונות מפוזרות במקום, חיבור לחשמל כמעט בכל פינה, שקט ואווירת עבודה יעילה שוררת במקום. בנוסף, בשל שהות משותפת לאורך זמן מתפתחים יחסים חברתיים ועסקיים בין דיירי המשרדים המשותפים. נערכים שיתופי פעולה והפניות הדדיות ולעיתים אך מתגבשות קבוצות לכדי מאסטר מיינד ותמיכה עסקית הדדית. הפסקת קפה יכולה להיות בחברת עוד אנשים כמוך שמאסו מהבדידות הכרוכה בעבודה מהבית ושמחים תמיד להחליף כמה מילים או רעיונות.

 יתרונות של משרד להשכרה בקניון הראל במבשרת ציון

מיקומם של משרדי בריקס – מתחם של משרדים להשכרה, חדרי ישיבות ואופן ספייס – הוא בתוך קניון הראל במבשרת ציון. הקניון מאפשר לאלו השוכרים משרד פרטי או משתמשים בשירותי האופן ספייס ליהנות מכלל שירותי הקניון – מגוון פתרונות מזון ואוכל, בתי קפה לקיום ישיבות או הפסקות, סניף דואר וסופרמרקט זמינים וקרובים להשלמת סידורים של יום עבודה. בנוסף הקניון מציע חנייה בחינם ובשפע וכמובן מקום נגיש לבעלי מוגבלויות.

 איך לשמור על עבודה יעילה במשרד להשכרה?

 לעיתים מתחם האופן ספייס רוחש ומלא בפעילות עסקית, ובכל זאת ישנן דרכים לשמור על פוקוס ועבודה יעילה בתוך המשרד.

לסגור דלת – לכל משרד להשכרה ישנה דלת זכוכית חוסמת רעשים והפרעות. סגירת הדלת מאפשרת ניתוק וריכוז יחד עם ״רעש לבן״ ופעילות עסקית שמתרחשת במקביל מחוצה לה. 

עבודה עם אוזניות חוסמות רעשים – יכולה אף היא למטב את יכולת הריכוז והאפקטיביות במהלך יום העבודה. 

להגיע מוקדם בבוקר או מאוחר בערב – מאפשר עבודה מחוץ לשיא שעות הפעילות במתחם ומאפשרת מרחב שקט יותר ויחד עם זאת לא דומם לגמרי. 

עבודה בימי שישי או במוצאי שבת – עבודה מחוץ לימי העבודה הפופולריים בשוק תאפשר שקט יחסי ומיעוט אנשים במתחם.

 אז למה בעצם כדאי לשכור משרד במתחם עבודה משותף?

 כי זה כיף! לצאת מהבית, להתלבש, להשאיר את טרדות הבית מאחור ולהיכנס למיינדסט של עבודה בלבד בלי הפרעות או ערבוב בין התחומים. יש משהו שבריא לנפש ביציאה מהבית, בפגישה עם אנשים, בישיבה בתוך מרחב שוקק של עבודה. הרבה אנשים מוצאים שהרבה יותר קל להם לעבוד ולהתרכז במקומות עם התרחשות מאשר לבד בבית בשקט מוחלט.

 מה המחיר של משרד להשכרה בבריקס?

משרד להשכרה בבריקס יכול לנוע בין 1,800 ש״ח ל-2,800 ש״ח בחודש, תלוי במיקום ובגודל המשרד. כל המשרדים להשכרה בבריקס נהנים משירותי ניקיון, אינטרנט חופשי, זכאות לשעות עבודה בחדר ישיבות הכלולים במנוי ושאר שירותי המתחם. בריקס מטפחת קהילת עסקים השואפים לגדול ולהתפתח יחד, מוזמנים להצטרף לקהילה שלנו ולבדוק איזה משרד מתאים לכם. לקביעת סיור ללא עלות וכמובן ללא התחייבות מוזמנים להשאיר פרטים בטופס למטה.