fbpx

משרד פרטי
הדרך להצלחה שלך

קצת עלינו

Breex מציעה מרחבי עבודה, משרד פרטי או חלל פתוח, ליזמים ופרילאנסרים המעוניינים בסביבת עבודה זמנית או קבועה, בלי להתעסק בהוצאות ותחזוקת משרד, בלי שיפוצים וחשבונות שוטפים, פשוט להגיע עם הלפטופ ולעבוד!

מרחבי העבודה מתאימים ליחידים או לקבוצות, אז בין אם אתה יחיד או קבוצת עובדים, זקוק לריכוז בתוך משרד פרטי או לסיעור מוחות בחדר ישיבות, תקבל אצלנו מענה כולל במגוון חללי עבודה מאובזרים ומפנקים, משרדים פרטיים מעוצבים בקפידה חדרי ישיבות והרצאות, עמדות עבודה בחלל המשותף ופינות ישיבה נעימות ומזמינות.

חדשנות וטכנולוגיה

מתחם משותף מייצר הזדמנות אדירה להתפתחות עצמאית, מפגשי נטוורקינג ושיתופי פעולה בין לקוחות המאפשר שיתוף של ידע וכישורים ומוביל למפגשים מעוררי השראה ויצירתיות, בסביבת עבודה טכנולוגית תוססת וצעירה שתקנה לך את הכלים וההזדמנות לגדול ולצמוח, להכיר אנשים מהתחום שלך ולהיחשף להזדמנויות חדשות בדרך להצלחה.

הדרך שלך להצלחה

Breex מספקת לך את מעטפת השירותים הנדרשת לניהול שוטף של העסק שלך ומפנה לך את הזמן להתמקד בדברים החשובים באמת. שירותי משרד ואדמיניסטרציה בסטנדרטים גבוהים ובשירות מקצועי איכותי ויעיל במטרה לספק לך את הקרקע המבטיחה להצלחה האישית שלך.

היתרונות שלנו:

• חניה בשפע ובעלות מינימאלית
• מקום מונגש לנכים
• זמינות 24/7 למעט שבתות וחגי ישראל
• משרד פרטי וחדרי ישיבות להשכרה לפי שעות, ימים וזמנים קבועים.

היתרונות של מתחם Breex

מיקום

הנגישות למתחם מטרתה להיות אידיאלית לא רק עבורך, אלא גם עבור השותף, הלקוחות והעובדים. היתרון במיקומנו בולט מעל השאר, בין הפקקים לפקקים, בין ירושלים לתל-אביב. בין סביבה נעימה ונוחה לאווירה טובה. אז אפשר לקחת נשימה ארוכה של אוויר הרים צלול כיין ולהתחיל לעבוד

מחיר

עלויות הינן מרכיב מרכזי בהשכרת חללי עבודה משותפים. כאן משלמים רק על מה שצריך, מבלי להתחייב. בעת השכרת משרד במתחמנו, אין צורך לדאוג להוצאות המשרד, תשלומי חשמל, ארנונה, אינטרנט, שירותי משרד, חניה, קפה ועוד. המחיר אצלנו כולל את כל אלה! כמו כן, ניתן להזמין שירותים נוספים בהתאם לשוכר ולצרכיו.

שעות פעילות

מאחר ואנו חווים כל הזמן לחץ סביב השעון, חשבנו איך ליצור אווירה נעימה ורגועה של עבודה לשוכרים שלנו ללא תחושת זמן או מגבלות כאלה ואחרות. אצלנו במתחם תוכלו לעבוד ללא מגבלת זמן! המתחם שלנו פתוח לשוכרים 24 שעות, מה שפותח לך את הדמיון והיצירה לעבודה בכל שעה ביום וגם בלילה.

גמישות

מתחמי עבודה משותפים נועדו לשם השגת גמישות. אחד היתרונות הבולטים שלנו בפלטפורמה זו שאין צורך בהסכם שכירות ארוך טווח ולא תצטרכו להתחייב. ובהתראה קצרה תוכלו לסיים את ההתקשרות

קהילה עסקית

חיוני למצוא מקום עבודה שבו תרגישו בנוח! השקענו מחשבה על מנת ליצור עבורך את המרחב הציבורי הידידותי שיאפשר לך מפגשי נטוורקינג עם שאר השוכרים, הן בעיצוב והן באווירה. אצלנו ב-Breex תפתח בפניכם הזדמנות לפגוש אנשים, ליצור קשרים ולהתחבר להזדמנויות עסקיות.

מה אנחנו מציעים

חניה חינם ובשפע

זמן הגעה ממוצע 15 דקות

נוף להרי ירושלים

אווירה יצירתית

שירותי משרד

פינת קפה לשימוש חופשי

קהילתיות

מסעדות ובתי קפה צמודים