fbpx

מרחבי העבודה
שלנו

משרדים פרטיים

מחפש לעבור למשרד פרטי אבל עם חיי חברה תוססים ומעניינים? בלי לשלם ולהתחייב להוצאות גדולות, ובלי המתנה תוכל להיכנס למשרד משלך כבר ממחר! משרד פרטי, ממוזג ומאובזר ומוכן לעבודה, ניתן להשכיר על בסיס חודשי לתקופה חד פעמית או מתמשכת-לפי הצרכים שלך! תוכל ליהנות מהשקט והפרטיות שהמשרד מספק ומצד שני מהאווירה הצעירה והתוססת במתחם, מהפסקות קפה בחלל המשותף שלנו, ליצור נטוורקינג, חברויות ושיתופי פעולה, להרחיב את הידע להתפתח ולהתקדם, לנוח בפינות הישיבה ולקיים פגישות אישיות בכל אזורי המתחם. המחיר קבוע וידוע מראש! הכולל: שכירות, דמי ניהול, חשמל, מים ארנונה ואינטרנט.

חללי עבודה פתוחים

חלל העבודה המשותף שלנו ב-Breex מרווח ונעים, עם אווירה אנרגטית ומעצימה מתאים בעיקר למי שאוהב לעבוד בסביבה דינאמית מגוונת ותוססת.
קיימות 3 עמדות עבודה משותפות לבחירתך, העמדה כוללת שולחן עבודה מרווח, כסאות מנהלים ואינטרנט מהיר, עמדות הטענה למחשב ולסמארטפון, מה שנשאר לך זה להביא את המחשב האישי ולהתמקם.
זרימת האנרגיה במרחב עוטפת את אנשי המקצוע שזקוקים בדיוק לסוג האווירה הזה, מייצרת השראה והזדמנות להתפתחות מקצועית.
גישה חופשית למטבח מאובזר ומפנק, פינות ישיבה נעימות ומזמינות, תוכל להשכיר לשעה או ליום שלם. אפשרות לעמדה קבועה.

חדרי ישיבות

במתחם BREEX קיימים מספר חדרי ישיבות בגדלים שונים-לפי הצורך שלך. מתאים למי שמחפש מקום עם אוירה איכותית ויוקרתית אך גם דיסקרטית.
עבור האורחים שלך חוץ מהישיבה עצמה חשובה לא פחות האווירה האיכות והתנאים בהם הוא יעביר את הזמן שלו חדרי הישיבות עוצבו בצורה אלגנטית וייחודית וברמה גבוהה תוך הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים שיוצרים תחושה נוחה, נעימה ומקצועית.
חדרי הישיבות ממוזגים ומאובזרים במסכים איכותיים, שולחן רחב, כסאות מנהלים, ציוד משרדי ואינטרנט מהיר. כל מה שתצטרכו כדי שתוכלו לערוך הרצאות, סדנאות, ישיבות צוות, מפגשי העשרה ועוד בצורה המקצועית והנוחה ביותר!
ההשכרה היא על בסיס יומי או שעתי.
גישה חופשית למרחב המשותף, ניתן להזמין שירותי קייטרינג או כיבוד קל, בתיאום מראש.

חדרי הרצאות

במתחם BREEX קיים חדר הרצאות מפואר וייחודי המותאם לפי האירוע שלך!
חדר ההרצאות מאובזר ומצויד במסכים איכותיים, וריהוט המותאם לפי בקשתך.
שולחן לישיבה של עד-30 משתתפים, כסאות בהתאם למספר המשתתפים.
אנו נדאג לכך שהכל יתנהל בצורה מקצועית ויעילה על מנת שתוכל לערוך את הפגישה בדרך הטובה ביותר.
ההשכרה היא על בסיס יומי או שעתי.
גישה חופשית למרחב המשותף, ניתן להזמין שירותי קייטרינג או כיבוד קל, בתיאום מראש.