משרדים להשכרה
משרדים להשכרה הפכו לפופולריים מאוד בעשור האחרון מאז שוויוורק השיקה את הקונספט ועוד יותר מאז שהקורונה פרצה לחיינו ושינתה סדרי עדיפויות.
אם פעם אנשים חיפשו לעבוד מהבית ולחסוך בעלויות השכרה, הרי שהיום העבודה מהבית הפכה לנושא רגיש שלא מאפשר הפרדה ברורה בין חיי העבודה וחיי הבית והמשפחה.
וויוורק נוסדה בשנת 2010 והביאה אל חיינו את הקונספט של משרדים להשכרה, אופן ספייס וחדרי ישיבות להשכרה לפי שעות או ימים בתוך מבנה אחד גדול שמאגד עסקים ועצמאים המחפשים מתחם עבודה שאינו בתי קפה או מקומות ציבוריים אחרים.
ציבור העסקים כל כך אהב את הרעיון והשוק הוצף בביקוש למשרדים להשכרה בסגנון הזה, מה שהביא לחברות נוספות להציע דברים דומים.
למה אנשים כל כך אוהבים את הרעיון של משרדים להשכרה בסגנון וויוורק?
אחת מהבעיות הנפוצות אצל עסקים קטנים ובינוניים היא הבדידות המתלווה לעסק. בסופו של יום אנחנו יושבים שעות רבות עם עצמנו או מול לקוחות, וחסרים את חיי החברה ששכירים נהנים מהם.
שיחות הקפה, ארוחות הצהריים המשותפות, העבודה בצוות והחשיבה המערכתית אלו דברים שעסקים קטנים לא נהנים מהם באופן שגרתי.
הרעיון של משרדים להשכרה בתוך חלל עבודה משותף הביא לכך שהצרכים האלו נענים. המון חברויות ושיתופי פעולה עיסקיים, שיחות קפה ופגישות רישמיות יותר החלו לקרות. הבדידות שאיפיינה עצמאים נפתרה ע״י שכירת משרד במקום שבו אנשים מחפשים מענה דומה.
בנוסף, ההפרדה בין חיי הבית וחיי העבודה מאוד משמעותיים לבריאות ואיזון נפשי. היכולת לצאת לעבודה בבוקר, להתאפר, להתלבש ולחשוב רק על עבודה בשעות העבודה, מאפשרת חיים מאוזנים יותר והנאה גדולה יותר מהזמן של הבית והמשפחה.
האם משרדים להשכרה משתלמים לעסקים קטנים?
כמובן שכל עסק צריך להבין את תזרים המזומנים שלו ולעבוד בהתאם ליכולתו.
אם מסתכלים על עבודה מהבית לעומת השכרת משרד יש לבדוק כמה דברים:
כמה שעות בפועל מוקדשות לעבודה איכותית וממוקדת?
מהי יכולת הריכוז בבית מול משרד?
האם פגישות עם לקוחות הן חלק מהעסק?
מה המצב המנטלי של עבודה בבית מול העבודה במשרד?
מה מצב היצירתיות?
מה מידת הפרודוקטיביות בבית ובמשרד?
האם ישנם מקומות אחרים שיכולים לתת מענה כגון בתי קפה או חללים אחרים?
האם חשוב לך לעבוד עם אנשים פחות או יותר דומים לך?
האם קיימת ניידות או תלות בתחבורה ציבורית?
האם ההשקעה בהשכרת משרד יכולה להחזיר את עצמה?
שאלות כאלו ואחרות יכולות לאפשר הסתכלות רחבה יותר על היתרונות והחסרונות של השכרת משרד.
משרדים להשכרה במבשרת ציון ובגוש עציון
לאחרונה גדל הביקוש למשרדים להשכרה דווקא באזורי פריפריה ופחות בערים המרכזיות. הפקקים, בעיות החניה והמחירים הגבוהים יצרו ביקוש למשרדים נגישים יותר (לרוב גם זולים באופן משמעותי) מאשר אלו המוצעים במרכזי הערים.
במבשרת ציון ציבור העצמאים והעסקים גדל משנה לשנה והיכולת לעבוד בירושלים או בתל אביב קטנה והולכת עם הצפיפות שנוצרה בכבישים. משרדים להשכרה במבשרת ציון יכולים לחסוך בין שעתיים לשלוש שעות נסיעה ביום ולהקדיש אותן לעבודה יעילה ושקטה יותר.
קיימת תחבורה ציבורית למבשרת המאפשרת להגיע לאזורים המרכזיים ובינהם קניון הראל שבו ממוקמים משרדי בריקס.
בריקס – משרדים להשכרה
חברת בריקס מציעה מגוון משרדים ואופן ספייס לעצמאים ועסקים המחפשים פתרונות עבודה נוחים, גמישים ומפנקים. בריקס משקיעים בעיצוב המשרדים וביצירת אווירה קהילתית ונינוחה שתענה על הצרכים. בבריקס תוכלו למצוא מעצבות פנים ואדריכליות, יועצים עיסקיים, מאמנים, מעצבי אתרים ועורכי דין. כולם מוצאים במשרדים להשכרה את מבוקשם – עבודה נעימה בסביבה מעצימה ומעוררת השראה, כל זאת מול הנוף הפתוח של הרי ירושלים הירוקים.
לתיאום פגישה או סיור במקום מוזמנים לצלצל ונשמח לארח אתכם!